آوای هستی

آنچه اصل است، از دیده پنهان است. آنتوان دوسنت اگزوپری

آوای هستی

آنچه اصل است، از دیده پنهان است. آنتوان دوسنت اگزوپری

برای خونه غمگینم...

بزن تار که  باز دلم از دنیا گرفته
بزن تار و بزن تار
بزن تا بخونم با تو آواز بی خریدار
بزن تار و بزن تار
برای کوچه غمگینم

برای خونه غمگینم
برای تو برای من

برای هر کی مثل ما
داره میخونه غمگینم
بزن تار همیشه با منو از من

قدیمی تر

واسه اونکه تو کار عاشقی میمونه

غمگینم
براه عاشقی مردن

 به خنجر دل سپر کردن
واسه هرکی که آسون نیست
برای جاودان بودن

 واسه عاشق دیگه راهی
بجز دل کندن از جون نیست
بزن تا بخونم

همینو میتونم
برای کوچه غمگینم

برای خونه غمگینم
برای تو برای من

برای هر کی مثل ما
داره میخونه غمگینم
بزن تار همیشه با منو از من

قدیمی تر

واسه اونکه تو کار عاشقی میمونه

غمگینم
بزن تار که باز دلم از دنیا گرفته
بزن تار و بزن تار
بزن تا بخونم با تو آواز بی خریدار
بزن تار و بزن تار